Guide:
3 modeller for digital modenhedsanalyse og kompetenceudvikling
Hvordan måler man en virksomheds digitale modenhed, og hvordan understøttes modenhed af kompetencer?
… Det er de to spørgsmål, som Digital Dogme forsøger at afdække mulige svar på I dette vidensprodukt. Vi præsenterer i den sammenhæng 3 modeller, der hver især kommer med et bud på, hvordan man kan gå til opgaven med at måle din virksomheds digitale modenhed. Digitale kompetencer spiller en afgørende rolle for den digitale transformation af virksomheden, og det fremhæves også i de forskellige modeller, der alle nævner kompetencer i større og mindre grad.
Digital Dogme samler op på de tre modeller ved at definere 3 trin for dit videre arbejde med digital modenhed og kompetenceudvikling. Med dette factsheet vil du således være i stand til at gå i gang med at måle din virksomheds digitale modenhed og lægge en plan for, hvordan digitale kompetencer kan understøtte jeres modenhedsmål.
Bidragsydere
Thomas Ritter, professor ved CBS
PwC Consulting
Kontakt
Christine Miranda Kongsrud, Engagement manager, christine@digitaldogme.dk, tlf. +45 29 77 58 41
DIGITAL DOGME ER DIN DIGITALE ANDELSBEVÆGELSE
Ambitiøse danske virksomheder er rygraden i Digital Dogme og bidrager alle til udviklingen af foreningen og udbredelsen af digitale erfaringer til andre virksomheder på tværs af brancher. Vores vidensprodukter er derfor også eksklusivt content til vores medlemmer.
Her er 3 virkelig gode grunde til at melde dig ind med det samme:
Bliv en del af en bevægelse, der arbejder for, at Danmark fastholder sin digitale førerposition
Få adgang til et unikt fællesskab, som består af virksomheder fra alle brancher i dansk erhvervsliv
Opkvalificer dine medarbejdere med unikke kurser og læringsprodukter baseret på konkret erfaring fra danske virksomheder